electric feel

Hej bloggen, en glad Isa kom framspringandes till mig när jag satt på busshållsplatsen idag, vi började snacka och det slutade med att jag följde med henne hem där Sebbe väntade. Satt och snackade med dom ett tag och sen gick jag och mötte Sohrab som åkte ner till Väsby för att käka med mig(?) :p Han påstod att han var ute i ingenstans när han stod utanför mig, jävla cityko. :(  Vi gick runt i Väsby, satte oss på donken, sen gick han med mig ner till veterinären hehe. Jag tycker om att prata med dig, du är en bra vän<3.

När jag kom hem från jobbet väntade kalla pannkakor i kylen och en lapp där det stog att de hade haft brottom och de skulle på bio. Så jag åt pannkakorna själv i vardagsrummet och kände bara att jag måste gå ner och sova eller vad som helst. Vet inte om det var för att Felix ringde och väckte mig i morse klockan 8 och typ inte ens sa någonting, varför gjorde du det??????? :p Eller om jag deppar? Jag har inte direkt varit särskilt ledsen eller så idag, men jag har bara inte haft någon lust till att göra något. Jag vet ju att jag har gått omkring och tänkt på det en del, speciellt när jag är ensam. Men det kanske är bra, tjata ut det så länge det går och sen bara släppa det. fan vet jag. Jag vet inte, jag har bara haft nått slags behov av att vara nära honom igen, och jag vet att det inte går, och vad säger jag???? Nu ska jag fan sluta, dra på mig en mjukisdress, möta upp Mikkan eller så and man up. Trött på mig själv -.-

PUSS<3




rolig tjej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0