en dag hade jag och felix kul

Jag satt och väntade på Mikkan, Felix var glad, vi gjorde konstiga saker :S






  • ser ni hur många gånger jag försökte kolla i kors med lyckades aldrig? Och hur koncentrerad jag var?
  • Felix tyckte det var ascoolt att båda har röda glajjor, och ville därför fotas med dom hela tiden..
  • Ingen bild vart fin på någon av oss, vi skiter it! :p
  • Felix är sveriges största Tokio Hotel fan! Övertygad om att han lyssnat på dom längre än de flesta här omkring ;)
  • Felix drog inte bara för att jag satt på honom och kittlade honom, kommer inte ihåg vad han skulle göra, men det var inte därför iallafall! :p
  • Jag har en klubba i munnen
  • Fisken heter Tom =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0