jadu

När den rätte dyker upp, då säger hjärtat till. Och då får huvudet säga vad det vill.

Ja, jag antar att det egentligen är så enkelt. Jag har gått och gjort något som jag om någon är emot. Nästa gång ska jag inte lyssna på vad andra tycker och tänker, utan lita på min magkänsla. Nu blev det som det blev, livet går vidare. Jag vet att det var mitt fel, men jag ska inte göra det igen mot någon annan iallafall.

Tänker sitta inne idag, har stängt av mobilen, mamma har köpt cola och sånt till mig och Imogen Heap - Hide and seak, min depplåt, har spelats hela dagen. Men mitt rum är iallafall städat!

puss och förlåt

ligger i sängen med Ella och tända ljus


världens bästa katt<3



 


Kommentarer
Postat av: Saman

Är det någon som läser min blogg:O haha jag visste inte det trodde jag bara skrev för mig själv! Linda tycker inte om min blogg haha :D Förlåt jag såg dig verkligen inte!!

2009-05-02 @ 16:42:04
URL: http://samanrahmanian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0