lol

Sorry, jag vet att det är fett hemskt men jag tycker att han är så jävla rolig ^^


Nu har jag läst på mig lite mer angående Anorexia.
Det är nämnligen såhär att "anorexi" är en religion..
Ska ge ett exempel.
För att en supermodell ska få kunna gå på catwalken så måste dom konvertera sig till anorexia folket.
Vilket innebär att dom ska svälta sig själv. (Jag vet det är en hemsk religion).
När dom är på väg att dö så blir dom välkommnad av djävulen som leder anorexia religionen.
Alla vet ju att djävluen är dum, så jag fattar inte varför modellerna lyssnar på djävulen.
Det är ju som att gå in i en dödsfälla.
Men jag tycker inte ett dugg synd om folk som har anorexia som sin religion.
De har själva valt denna religon (antagligen för dom tror dom passar in bättre då)
Men vem fan passar in när man är död tillslut?


hehehehehhehe :p min nya favoritblogg, jag älskar bittra, arroganta, självcentrerade, missnöjda, provocerande ,otrevliga och skoningslösa människor :D roligare att läsa än vad perfekta brudar äter till lunch =)
TomicTomi in my <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han är så rolig, love him to <3

2009-05-12 @ 17:54:36
URL: http://rebeelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0