min helg

Hej bloggen. Har inte orkat blogg under helgen, sry! Kan berätta lite om min helg iallafall.. I fredags åkte jag och Mikkan in till stan och käkade och sen mötte upp Millis och några andra brudar i Kungsträdgården där rix fm hade sin roliga festival.. Shit, har aldrig sett så många fjortisar på ett och samma ställe förr. Iallafall så frös jag som fan så vi drog ganska tidigt. Jag hängde med Mikkan hem till henne, käkade, låg på golvet i hennes badrum med hårtorken som fick värma mig samtidigt som jag läsa Stålmannen tidningar från 1973. Mikkan skulle träffa en kille och jag var fett trött så jag drog hem och la mig i sängen. Då ringer såklart Jonas och Linda och säger att dom skulle komma till mig? Slutade iallafall med att Jonas lyckades dra upp mig från sängen och få ner mig hem till Beccis som hade fest. Drog hem vid två och fick äntligen sova hehe..

I lördags var jag, Mikkan, Emelie, Stefan och Richard ute i stockholms skärgård med Richards båt. Det var sjukt mysigt, älskar att vara ute med båtar. Drog hem, käkade och sen mötte upp Jonas och Mikkan. Vi köpte lite dricka och drog hem till mig och kollade på MF, och jag är fett nöjd att Norge vann! Sen drog vi till Beccis fest, idag igen. Det var ganska mycket folk, bland annat gammla vänner som jag inte träffat på åratal, riktigt kul att ses igen! :D Mindre kul att 2 ex var där och en bror till en kille som jag hängde med ett tag. Menmen! Jonte och Linus kom också, tror inte dom hade så kul, men jag tycker jag var cool som fick dom att gå hela vägen från smedby hit. :)

Idag har jag varit i en stor trädgård som tydligen var ett fik. Åt kakor och tårta och drack hallonsoda i värmen, sen låg jag, Felix och Jani och kollade på molnen, det var grymt länge sen jag gjorde det sist. Annars har det väl inte hänt särskilt mycket, har kollat på 5an hela dagen vilket jag gör varje söndag eftersom dom visa alla mina favorit program då, hehe.

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det är för sent för att hitta på någonting och för tidigt för att gå och lägga sig..
Nåväl, tjingeling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0