nasty

Haha åkte på motorvägen med mamma i lite för hög fart, jättehög musik på och bara chillade. Så helt plötsligt låter det SPLAAAAASCH skithögt och båda skriker. Då är det typ en mutanthumla eller nått som kraschat i våran ruta... Det var sjukt mycket gegga, och det gick inte bort... Vi var tvugna att köra till biltvätten. Det var äckligt som fan!

Snart ska vi åka till Möja iallafall! Måste börja packa. Skulle jag inte göra det där på lördag skulle jag nog inte tvekat på att stanna där i några månader.... =)

Förresten är jag jättesugen på att spela eller leka, typ brännboll, burken, kubb, fotboll eller vad som helst. När jag kommer till Möja ska jag springa på gräsmattan iallafall, jag älskar att göra det! =) Hoppas dom har en vattenspridare eller nått också! :D

Kommentarer
Postat av: sannie

oj., haha. tack! XD

2009-05-21 @ 20:42:42
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Rockabilly babe

Tja lula ;)

2009-05-25 @ 15:44:45
URL: http://raggarsvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0