Onsdag

Drog och gjorde np i svenska idag, kändes fett bra! Jag  älskar att skriva, eller inte i bloggen men noveller och sånt är typ det roligaste som finns! Iallafall när jag får finslipa dom ett tag, fick ju mvg+ på min perspektiv novell jag skrev förra året hehe ;)

Har bara åkt fram och tillbaka hela dagen känns det som.. Först till skolan, sen till Linda, sen till Mcdonalds, sen till centrum och tillslut hem igen. Det där med att spara gick åter igen åt helvete.. Jag sa ju till dig Mikkan att den där 1.000:- jag råkade ta ut igår bara skulle flyga iväg!!!! :(  Men vill ändå ha nått som jag tycker passar till den 23 maj, dvs jag försöker övertala mig själv att det var bra att jag köpte plaggen..
Köpte två nya klänningar och en t-shirt. Kan visa klänningarna lite senare, nu vill jag äta och jobba så att jag kan få sova!!!

tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0