snälla!

Jag vill inte vara kvar i väsby, jag vill till Möja fort som fan!!!! Fan jag hoppas vi åker dit, jag vill inte vara kvar! Annars drar jag fan till Gräddö till mormor och morfar eller vad som helst.

Trodde inte att gårdagen kunde bli sämre, men det kunde den tydligen. Känns overkligt, jag vet liksom inte vad jag kan göra. Låg och pratade i telefon med en vän igår natt runt 3 men jag vet inte hur mycket det egentligen hjälpte honom. Jag försöker att finnas där för dig iallafall, jag är glad att du vet det! <3
För en månad sen ungefär satt jag och snackade med en kompis om hur jag skulle vilja känna mig sårad och bara ligga och gråta i flera dar pga av en kille. Jag ångrar att jag sa så, han tyckte ju såklart att jag var knäpp. Men det var bara så länge sen jag kände mig ledsen på grund av det. Okej, ska inte överdriva, kommer alltså inte ligga och grina i flera dar, men jag är ju ledsen och det lilla jag känner räcker. Vad vill jag få fram? Nu har jag iallafall slutat hoppas att han ska ändra på allt, insett att det inte går, så nu är det det lätta kvar. Jag måste släppa honom och gå vidare.

Mikkan, ring mig så fort du vaknat och läst det här.


snygga och osminkade.... ;p

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-05-21 @ 15:39:49
URL: http://smdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååh vackraaa som få<3

2009-05-21 @ 15:49:53
Postat av: jossesse

Frågestund i min blogg :D



Vill du veta nått om en blondin som bor i småland?



Kolla min blogg och FRÅGA :D



www.josefineryden.blogg.se

2009-05-21 @ 16:07:31
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0