tråkig =)

Tjena bloggen. Jag har verkligen ingenting att göra nu så jag tänkte att jag kunde skriva lite skit.. Eftersom jag då har så fruktansvärt tråkigt, försökte jag hitta några bra bloggar att läsa, som tidsfördrift! Var inne på blogg.se och kollade på alla bloggar under kategorin Mest besökta. Oh lord, jag trodde jag hade tråkigt innan, men fyfan vilka trista bloggar det finns. Säger inte att min är särskilt rolig, men jag är knappast en av dom med flest besökare heller! Okej, att läsa Kenzas blogg kan jag förstå, hon är skitsnygg, folk vill känna nån slags gemenskap med henne, i förhoppningom  att bli lika snygga som henne vill man läsa hennes tips och ja, ta efter. Men alla andra bloggar då? Dom är inte några pangbrudar och har tråkiga bloggar.. Fattar inte hur det går ihop. Då kan ju jag också få bli en av sveriges mest läsa bloggar, för min blogg är rätt tråkig, och jag är inte heller någon pangbrud! SHOW ME THE MONEY!

Var hos doktorn idag, bara en vanlig undersökning, dvs helt onödig. Iallafall så sa han att jag inte kommer växa något mer.. Jag är 1.74 nu och kommer inte alls bli 1.80.. Jag är ett mellanting. Antar att jag ska vara nöjd, men jag var bara så inställd på att jag skulle växa och bli minst lika lång som Mikkan. Det här gör det svårt för mig om jag i framtiden skulle ändra mig och vilja jobba som modell, då är jag för kort!
Skitsamma, tror inte att jag kommer ändra mig, så nu fjantar jag mig i onödan.

Ånej, skrev ett ganska långt inlägg om INGENTING, ska sluta! :p
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0