världens bästa syster

Jag gick vilse.. Fyfan, skulle ner och hämta Felix nere i Sandakärret som sagt, går man genom skogen skulle det ta ungefär 10 minuter. Jag däremot gick vilse i skogen, hittade av ren slump ut till en väg och fick gå runt hela skogen för att ta mig in igen. Jävla skit! Så när jag väl kom dit var dom lite sena och skulle precis börja grilla fisk(?) så då fick jag sitta där bland 1000 snorungar och vart jag än flyttade mig kom röken fortfarande på mig. Ovärt som tusan. Sen var det ju kul att jag mer eller mindre drog hem Felix för att han insisterade på att gå hem istället för ta bussen..

Jaja, solen försvann ju typ dessutom? Det sög, jag antar att jag inte äger längre :( Ska snart in till stan och möta upp Sohrab. Vi ska sätta oss på nån uteservering och dicka bärs ;D Eller ja.. det kanske är för kallt för det, isåfall tänker jag övertala honom att vi drar hem till hans lya på Östermalm >:)

Vi ses senare! Ha en bra dag



Kommentarer
Postat av: Tessie

Det första stycket i dem senaste inläggen är bitar från sångtexter, så allt är inte bara mitt ^^



Hihi, tack :$



Puss

2009-05-20 @ 17:43:35
URL: http://theresesj.blogg.se/
Postat av: juunas

hahaha fail det där med röken xD

2009-05-20 @ 21:56:35
URL: http://norrena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0