jag dör

Fyfan vad kallt det är nu! Var precis ute med i min pj med sockor, feta tofflor och höstjacka men trodde ändå att jag skulle dö? Det är är inte ok, inte än!!!! Buhu, hade tom bestämt vilka kläder jag skulle ha idag men det gick ju åt helvete, det får bli långkallingar, tjocktröjor och viterjacka istället. Jag som skulle träffa en snygg kille idag, buuhuuuu kommer se förjävlig ut!!

Jag försov mig btw, men det är ganska lugnt för vi ska bara kolla på en film på svenskan som jag sett tusen gånger så det gör inte så mycket att jag kommer försent. =) Efter lunch slutar jag och då åker jag hem och kollar på Micke och Molle som är en av mina favoriter, får se om jag lyckas dra med mig nån att mysa med hehe..


Nu måste jag göra mig klar, ses! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0