lägesrapport

Tjenis penis! Jag vaknade för tvà timmr sen eftersom papa skulle jobba vid 10, men ändà är vi fortfarande hemma och han verkar inte ha särskilt bràttom dit..  Igàr var vi och shoppade hela dagen, men som vanligt hade jag svàrt att hitta grejer här i Paris. Hittade dock världens finaste jacka som de vägrade ha i min stolek..  Var inne pà Burberry i minst en halvtimma och försökte fà fram att jag ivlle ha en mindre stolek men dom sprang bara och hämtade andra jackor? Idioter..

Köpte iallafall lite grejer, nàgra koftoer fràn Miss Sixty, t-shits fràn vans, kofta fràn Calvin Klein och bästa av allt, EN BJÖRNFITTA fràn Ralph Lauren!! Hahaha jag älskar det, ni kommer ¨säkert tycka den är skitful men whaat evaaaaah..

Nu ska jag ha en heldag i Paris, själv! Det är typ det roligaste här, när man fàr gà omkring själv och leka stor och göra sin grej!

SES, PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0