lägesrapport

A-amigos, a-a-amigos!!! Sitter här hos fader och har precis träffat tvà kandidater till "Lulas framtida franska b-friend".. Min papa har fuckat uuuuuuuuuuuur, först àkte vi vilse i hans fula lilla porsche, sen var vi tydligen pàväg till hans komis hus där hans 20 àriga löjligt söta son ocksà bodde. Han ska fixa fest àt mig? Vet inte varför och det känns jättepinsamt att hänga med främmande snubbar hela tiden.. Jaja, so far so good.

Just det! A christmas mirical, papii làter mig röka! Han har förändrats helt? Han vill att jag ska träffa killar, han vill att jag ska ut pà nattklubber och blablabla.. Snart kan jag fan flytta hit; för det är inte jag som inte varit redo, det var fan han! Jajaaaaaaaa? ska snart rulla vidare. Det är alltid folk här sà  vi väntar väl bara pà att dom ska dra..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0