vem av oss är den dumma?

lula, lbm säger:

nejmen jag vill bara dela med mig av det goda

inte som om du köper en kladdkaka när du e med mig och skiter i att bjuda mig? speciellt när du själv är mätt och belåten och knappt sugen på kladdkakan

fattar du min metafor?

isa säger:

nej jag förstod faktiskt inte ens lite

lula, lbm säger:

låt säga att du köper en kladdkaka när du egentligen är mätt och inte ens sugen på den jäättesuperdupergoda kladdkakan, eller du får den tom gratis! så kommer jag hem till dig och är utsvulten. klart du bjuder mig på kladdkakan då, ellerhur? eller skulle du kanske spara kladdkakan tills senare?

isa säger:

haha kalrt jag bjuder?

lula, lbm säger:

för det kan man ju faktiskt också göra.. kanske tom frysa in den?

isa säger:

men jag fattar inteeeeee

lula, lbm säger:

ååååååååh träskalle



vi snackar om en snygg kille, fattar ni nu?


Kommentarer
Postat av: isa

men blanda då inte in en jävla kladdkaka!!!

2009-10-18 @ 18:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0