blalbalblabla

Yuuuhoou! Nu när jag inte har facebook längre vet jag inte riktigt vad jag ska göra på datorn längre, så jag kanske börjar blogga! Vaknade upp av en jätteskum dröm om en kille som jag hängde med i början av sommaren, somnade om och ville dö när klockan ringde igen. Sov hemma hos Mikkan så vi gick upp men hon gick och la sig igen för att hon mådde dåligt.

Mötte Jocke i Sollentuna, hittade inte min mattelektion så jag vara mr lonely i korridorerna. Förutom när jag var med Jonte eller Isa, sucks to be me

Jocke kanske kommer hit ikväll annars ska jag inte göra nått speciellt, kanske lockar över Jonis med kladdkaka hehe..

JAG ÄR SJUKT TRÖTT! Det är jag jämt nu för tiden -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0