kattbajs

Hahahahah jag måste bara berätta om när Jocke var här i fredags.. Kattungar skiter minst 5 gånger per dag så multiplusera det med 5 katter så märker ni att det är en del korvar som måste tas bort. Och han råkade lova mig att han skulle ta bort det fyra gånger och det var det absolut roligaste jag varit med om! Han ångrade sig ganska brutalt men var tvungen att plocka bort det :D Jag dog av garv

Mindre kul dock när vi lyfte ut kattlådan en stund och gick upp och käka frukost och kommer ner och hittar en ganska stor diarée klick på golvet. Då hade Jocke precis innan plockat upp sin 4:de korv så det var min tur... =( Satte på mig en operationsmask och körde igån.. Tog typ en halvtimma att få bort allt :O Och Jocke filmade dessutom =(


jocke i sitt "blötkar"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0