söndag

Tjenixen bloggen! Här ligger stackars jag och är jätteförkyld... Mamma gav mig dock ett glas med blablabla vad det nu hette och en minut efter kändes allt mycket bättre. Är inte ens lika täppt längre! Min mamma, hon kan visst allt!

Har tagit det jättelugnt hela helgen, dels för att jag inte mått super och dels för att jag inte ens kan gå ut! Jag hämtade hem 5 söta kattungar från veterinären här i väsby som de tänkte avliva.. 2 är redan hos sina nya ägare, och en blir hämtad idag! :) Så i fredags sov en killkompis över och igår var det meningen att Mitch skulle sova här och hjälpa mig med kissekatterna men så ringde nån snubbe och ville sova med henne och poffs så försvann hon. Stackars mig =( Så jag somnade runt typ 1 igår vilket är lika bra för då blir jag friskare fortare!! :D Snart ska jag ta alla kissekatter och hälsa på stackars sjuka lilla Jonas. Han har varit depp å ensam hela helgen för att han är så sjuk, men oroa dig inte Jonis, jag e påväg :D

Kan ladda upp lite bilder på de tre av katterna som är kvar om en stund :) baj så länge


Mormor Ella!<33  Jag e nyvaken och osminkad, och ja... jag har en rosa vägg. =(

Kommentarer
Postat av: isa

haha klocken bild, love you snyggooo

2009-09-06 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0