jag älskar att träna

Ååååååååh varför????? nu när jag skrivit ett helt långt inlägg så är det självklart att allt ska försvinnna.. whyyy


iallafall, tänk att jag Lula Österdahl skulle säga så. Det hade aldrig jag trott. Men det är så kul att känna att man verkligen stärker sig själv. Jag har kännt mig så klen och klumig fööör länge nu, jag vill bli en hoppentoss igen och känna mig fri och kapabel att göra vad jag vill! Och det är så himla roligt när man märker hur man bara blir starkare och starkare, och orkar mer och mer.  Nu har jag bara tränat i 1½ vecka och bara en gång på gym men det är ändå jättekul. Eftersom jag inte har ett gymkort så får jag komma på övningar här hemma utöver gåbandet.

Tillexempel idag så har jag gjort följande; gjort övningar med hantlar för att träna armar och axlar (vanliga upp och ner, backom huvudet/nacken upp och ner, och armarna sträckta rakt ut och forma stora ringar osv,osv) cyklade lite i luften (hahah) vanliga sit-ups och sen det som var jobbigast och känns mest i efterhand är med hantlarna i händerna hängandes rakt ner och och sen böjer man ner ett ben i taget mot golvet och sen lyfter upp sig. Man ska ju göra alla övningar 15x2 eller 10x3 och när man är klar med den här så lovar jag att det känns ^^ var helt skakig i benen, dock tror jag att jag gjorde fler än 30 för jag räknar inte så noga, vilket man egentligen verkligen verkligen ska :p

hoppas jag kommer hålla mig motiverad och fortsätter kämpa, det kommer vara så jävla värt sen. Må bättre, bli starkar, friskare och snyggare!

yey, mitt förra inlägg var bättre men nu får det här duga.
puss på mikkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0