torsdag.

Godmorgon från mig! Dagen börjar med promenad till ica med mamma och lillebror, där emellan står det städning och skurning på schemat och sen avslutas dagen hemma hos Lucas med drinks and smokes. Jag som inte ens dricker alkohol har både vin och cinder hehe. Undrar om jag kommer bli full ikväll? :D

Jag vill ha min lilla bebiz Mikksi i tryggt i min famn vaggandes genom årstider och århundranden.
EH njjea, men jag saknar dig så himla mycket Mikkan<3 du e den enda vännen jag tycker om.



nu ska jag upp och käka nåt, mjau

Kommentarer
Postat av: mikkan

och tänk för att du är min bäste vän!!!! min ALLRA bästa vän!! önskar du kunde vara med här hahah, det är så sjukt. lidingögrabbarna röker typ konstant och det är så grymt kul!! dom är helt väck alltså haha. dock hade det varit ÄNNU roligare om min andra hälft var med :( <3

2011-03-07 @ 01:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0